Мікросистема Сервіс-центр

(0382) 700-822

29001, м. Хмельницький,
вул. Героїв Майдану, 48 (1 поверх, вхід з вулиці Свободи)

Загальні правила прийому техніки на гарантійний ремонт

 

1. Умовою прийому техніки на гарантійний ремонт є:

1.1 Наявність правильно і чітко заповненого гарантійного талона (оригінального гарантійного талона виробника, гарантійного талона торгової організації) із зазначенням найменування та повного серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну, і чіткою печаткою торгової організації.

1.2 При виявленні несправності техніки в результаті передпродажної перевірки обов'язковою умовою прийому на гарантійне обслуговування є наявність акта про виявлення дефектів при передпродажній перевірці.

 

При недотриманні даних умов ремонт вважається НЕ ГАРАНТІЙНИМ, і проводитися за рахунок клієнта!

 

1.3 Проблеми ПЗ драйверів, пошкодження, що викликані вірусами, сумісності техніки та перевстановлення програмного забезпечення виходять за межі гарантійних обов'язків, якщо це не обумовлено Постачальником або за відсутності окремої письмової домовленості між Сервісним Центром і Сервісним Партнером.

 

Перевстановлення операційної системи, драйверів та іншого ПЗ є платною послугою.

Сервісний центр за збереження даних користувачів відповідальності не несе! Копіювання даних є платною послугою.

 

1.4 Гарантія не підтримуються в разі порушення користувачем правил експлуатації, наведених в Інструкції з експлуатації пристрою.

1.5 При прийомі техніки, заявляти всі помічені дефекти.

 

Усуватися будуть тільки заявлені несправності!

 

2. Сервісний Центр має право відмовити користувачеві у гарантійному ремонті виробу в наступних випадках:

2.1 Користувач на момент звернення не надав гарантійний талон, касовий чек або інший документ, що підтверджує факт придбання пристрою, переданого в ремонт;

2.2 Якщо виріб має сліди стороннього втручання або була проведена спроба самостійного ремонту;

2.3 Якщо були виявлені несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу;

2.4 Використання виробу не за призначенням;

2.5 Серійний номер пристрою знятий, стертий, спотворений або відсутня можливість його повного прочитання.

 

3.  Гарантія не поширюється на наступні несправності:

3.1 Механічні пошкодження;

3.2 Пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах і т.п.;

3.3 Пошкодження, викликані стихією, пожежею, побутовими факторами (підвищена вологість, підвищена запиленість, агресивне середовище, і т.п.);

Чистка пилу в радіаторах і кулерах проводиться за рахунок клієнта!

3.4 Пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів мереж живлення та іншими подібними зовнішніми факторами;

3.5 Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів і запасних частин;

3.6 Пошкодження, викликані неправильним підключенням до виробу несправних периферійних пристроїв, або не призначених для даної моделі виробу мережевих адаптерів;

3.7 Пошкодження, викликані використанням при роботі аксесуарів, неоригінальних витратних і комплектуючих матеріалів, а також аксесуарів не призначених для роботи саме з цим виробом (блоки живлення, батареї, акумулятори, зарядні пристрої і т.п).

 

4. Виписка актів та інших документів:

4.1 Акти, технічного висновку та інші виписуються тільки на підставі заяви клієнта, протягом 3-х робочих днів.

Acer AOC APC Asus Brother Canon Chieftec Dell Dyno eMachines Epson Fujitsu-Siemens Gigabyte GoClever GSmart Hanns-G Hannspree Hewlett-Packard Kyocera Lenovo Lexmark Logitech Luxeon MGE Minolta MSI OKI Packard-Bell Samsung Sharp Sony STLab SvenToshiba Xerox

MicrosoftEsetZillya